Etiquetas

miércoles, 7 de julio de 2010

Cúpula celesti

   Ya vienin siendu más de las 24 horas.
Alán y Alba duermin. Salu de la mi enrramá pa sintil una mijirrinina la nochi. Istintivamenti agilu renti el canchu de miral pa las estrellas y me tumbu un ratinu en metá d’el. Montañas a los cuatru puntus cardinalis que jaḍin d’almuá y la cúpula celesti preñá de galasias, pol sábana.
Pol momentus, percebu a esti improvisáu jergu, comu una continación más del úteru de la Tierra… y me veu a mí mesmu com’ un ḍagalinu, chiquerreninu, polcima ‘ la reondé ‘el planeta… microscópicamenti giganti.
En un intri, escomienzu a ascuchal el latíu de Gaia con juerza:
PUM- Pum, PUM- Pum, PUM-pum
Mas dómi de cuenta de qu' el pulsu provieni verdaeramenti ‘el mi pechu y… me riyu. U, acasu… ¿es el ecu ‘el su corazón n’el mi cuerpu?
Permanezu en silenciu pol drentru. Una levi mareína cálienti de veranu acaricia la mi cara, susurrando en los oyíus cancionis de grillus y de corrientís d’augua endi largu.
De golpi, el atronaol rugíu de los motoris d’un avión que navega parpagueanti pol to’l cielu, me sabi a homo sapiens y cuasi me jaḍi ajuyil del paradisu… peru una estrella fugaci… y dispuésinu otra, enmuécin los mis pensamientus elantri la inmensidá ‘el Universu.
…Y me veu a mí mesmu  gigantescamenti microscópicu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario