Etiquetas

sábado, 10 de julio de 2010

Amón-Ra

   Son cuasi las tres (pm), salu ‘el trebaju con cierta cansera... Recibu el guantaḍu de la flama de la meyudía. ¿Hadrá 40º C?, iḑin que vienin airis ‘el Sájara.
Introduzu la mi manu enas faldriqueras y sacu las llavis de la mi máquina de consumil combustibli fósil. Reconozu el familial tintineu n’el roci entri ellas al abril la puerta. ¡El cochi paeci una sauna a másima potencia, el día de más calol ‘el sigru, en Atacama!... Sin embargu, m’ acuerdu d’ eneru, puniendu con deus dolorosamenti gélidus las caenas  enas rueas en metá una nevá desagerá. Es güenu sintil el pasu las estacionis, es güenu sintil.
El rugíu ‘el motol deseguía me pon en ruta.
Conduzu aspacinu disfrutandu de la belleḍa ‘el paisaji. En efeutu, el estíu va dandu pincelás verdi amarillosu peru enos picus más altus de la montaña entovía percebu angún neveru que s’arresisti a rejuyil al hivielnu.
De repenti agazapu una curva cerrá abondu y al salil d’ ella, la fegura deslumbranti d’ un sol abrasaol de quiciás 40ºC m’ enciega completamenti. Pol momentus me sientu molestu y jasta m’entran ganas de despotrical contra el astru rei.
Pol fin pillu una larga recta. Llevu las ventaninas completamenti abiertas y una impetuosa corrienti d’airi calienti m’ invadi.
En un intri concretu, tou paeci perfeutu: el vientu sajarianu lambiendu la mi faci, “No, woman, no cry” de Bob Marley ena radio… y en frenti, de continu la reondé luminosa de la nuestra estrella.
Influenciáu quiciás po-l’alta temperatura y el relax de la condución, entru en un curiosu estáu de "concencia". Me sientu estrañu y sientu toínu agradablimenti estrañu.
Escomienzu a dinguelal el mi arreol d’ una manera especial… si cabi con l’asepsia ‘el oservaol endi juera u el que lu jaḍi pol primel veci. Llegu a maginalrmi com’ un estraterrestri trayíu d’ un áridu asteroidi pa sel jincáu en un veículu evolucionáu( la mi máquina de consumil combustibli fósil) que recorri un paradisíacu planeta llamáu Tierra.
Aguzandu posiblimenti la sensibilidá, apreciu tou con una sutileḍa indescriptibli. Descubru desbordanti juerza esistencial en cuantu m’ arrodea… y el sol ya es Sol… el mu helénico dioh Helios, el supremu Amon-Ra egipciu, el to poerosu Inti incaicu.
En Flashback retrocedu unus añinus atrás: l’amanecía n’el templu de Karnak enas riveras ‘el ríu Nilu, la ígnea silueta ‘el discu solal completamenti naranja iluminandu las mis juéyigas ena avenía de las esfingis
Namas me s’ocurri susurral algu agora:
¡Agraecíu Pairi Sol!

No hay comentarios:

Publicar un comentario