Etiquetas

sábado, 19 de marzo de 2016

INDIA... ANGUNAS IMPRESIONIS


Varanasi.
La ciudá sagrá 'el ríu Gangis... sagrá Diosa Mairi Ríu Ganga. Ciudá de cultu, ciudá  ondi la genti tieni que dil a arrugal el jocicu y a cremalsi.
El jormigueru de las callis que van de jocicus pa las escalinatas sobri el ríu. Velallí, un Aarti, a l'anochecía, una curiosa ceremonia religiosa con una tupa genti y música. Un santón esnúu, con'el cuerpu cubríu de cenizas al láu d'una lumbri, jumandu cannabis. Los perrus durmiendu enas cenizas p'ajuyil 'el fríu.
La juerti probeza es palpabri en angunus sitius. Casumbas de prásticus. Los muchachinus ( y las muchachinas), lindus abondu, a vecis con los piesis escalzus, con la sonrisa en los labius, amabrimenti... sumisamenti, a la cámara de fotus. Se ponin contentus, simplimenti de qu'angunu lus jaga una fotu... tamién las presonas mayoris.
Probis, peru gentilis. Elegantis esistencialmenti. A pesal de la su "miseria", con clasi esistencial.  Luchaoris natus po-la supervivencia.
Y mujotrus, los guiris, creyéndumus qué sé yo, disconformis con toínu, quejándumus de toínu (angunus más qu'otrus)... irreverentimenti... vergonzosamenti, si cabi, cortinus de miraeras, inorantis supinus, sin capacidá pa diquelal más allá de la fusca y la suciedá sin dúa prevocá po-la projunda miseria y la desidia istitucional jacia los más esfavorecíus.
Y mujotrus, a crelmus pulcrus y relambíus!
Occidenti, tradicionalmenti, a colonizal po- la juerza y la opresión, a saqueal las riquecias, la materia prima y polcima a crelmus mejoris.
Y velaquili,  la joía (desculpas) desigualdá, la inmoral y endina desigualdá... de castas y costis. 





video




















video


video





















































No hay comentarios:

Publicar un comentario